VID-20170902-WA0000

1 september 2017 - Rockwood, Canada

ay 1# Dag 1 begon goed, helemaal voorbereid stonden wij uiteindlijk om 2:30 klaar om te vertrekken. Renee, Marcels stiefvader, kwam ons halen om ons naar Schiphol te brengen. Onderweg waren wij druk de vlucht aan het zoeken op schiphol.nl. wat bleek?? Er ging geen vlucht onder ons vluchtnummer. Na druk zoeken bleek de eerste reis om 6:07 vanuit Schiphol een treinreis te zijn naar Brussel. Dat begon goed, maarrr Renee kon er toch wel om lachen en heeft ons zo fijn als het was met de auto naar Brussel gebracht. Toch een stuk beter dan met de trein!

Om 4:00 aangekomen in Brussel en de vlucht zou om 10:45 vertrekken. Met wat zelfgemaakte Surinaamse broodjes op zak en positieve insteek ons kamp opgezet bij de Starbucks en een lekkere smoothie gehaald. Een paar uur verder mochten we dan eindelijk inchecken en hebben we nog wat geshopped. In het vliegtuig hadden we lekker een plekje bij de deur. Wat filmpjes, hapjes en geklets verder zijn we aangekomen in Toronto.

De auto opgehaald, nouu Marssie leefde weer op na het zien van de auto. Wat een bak, anddd.. lets hit the road! Onderweg nog een keer gestopt onze eerste canadese (fastfood ) maaltijd gegeten en toen was het toch echt tijd om Alyssa's paps te verassen. Toch wel zenuwachtig aangebeld en wat een verassing was het! Blij verwelkomd door iedereen en lekker gegeten met z'n alle. Slapen en op naar#day2!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl